lørdag 27. april 2013

Tiden ute

Tiden ute begynner. Ja, nå begynner tiden hvor man kan sitte ute å kose seg. Iallefall så er den like rundt hjørne. Vi hadde våre første grill gjester på verandaen sist helg, og det var rett og slett nydelig. 

I dag skinner solen og det er blå himmel her. Jeg har allerede vært ute å handlet inn til mitt siste prosjekt i K&H, så nå skal det jobbes. Oppgaven går ut på å designe en stol, blir den bra får kanskje dere også se den :).

Ha en super dag i solen, og nyt helgen !

-Christina

2 kommentarer:

  1. Deilige bilder!

    Må bare takke deg for fine spor, som du har lagt igjen hos meg og ikke minst bursdagsgratulasjoner. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å besøke deg, den tida vet du - strekker ikke til.

    Happy søndag!
    -Maiaklem

    sv: jeg bruker ett nikon D7000, som oftest fotograferer jeg med 85mm 1:4 fast objektiv

    SvarSlett
  2. Fine bilder, Christina! Ser ut til at dere har kost dere og hatt det veldig hyggelig :) Gleder oss til sol og varme! Blåser kaldt ute her nå, men våren kommer nok snart!

    Mulig det kommer 2 kommentarer fra meg nå! Den første kommentaren ble borte når jeg trykket på Publiser. Kanskje den dukker opp her etterhvert :)

    SvarSlett