søndag 21. april 2013

Smakebit av barnerommet

Barnerommet. Her får dere en smakebit av barnerommet. Jeg ble super fornøyd med hvordan fargen på malingen ble på veggen. Man ser det ikke så godt her, men den ble veldig bra. Tips når det gjelder valg av farge til barnerommet er og ikke bli lurt av de små fargeprøvene du får i butikken. På de små lappene så ser fargen lysere ut enn når den kommer på veggen. Jeg malte en krakk i fjord sommer, og da gikk jeg på den feilen. Så selv om fargen nesten ser "hvit" ut på prøvelappen, så kan det hende den blir en helt annen på veggen. Og er du veldig usikker så kan du spørre om å kjøpe med den 0,5 liters spann. Da kan du prøve noen strøk før du tar fatt på hele veggen og kjøper flere liter. 


Det står jo igjen litt på barnerommet, men veldig mye er ferdig. JA, jeg vet. Tidlig ute, men sånn er jeg bare. Liker og planlegge og gjennomføre tingene jeg tenker på. Og da er det lettere å sette vekk vogn, bilstol og den slags når det kommer etterhvert.

Her står noen timers eksamenslesing på planen, før det blir grilling. Det gleder jeg meg til ! Ha en super søndag dere :)

-Christina

1 kommentar: