lørdag 20. april 2013

Her skal det males

Her skal det males. Ja, jeg vet jeg er en av de som er tidlig ute. Lille gull er ikke ventet før i september, men gleden over at den lille skatten vokser i magen er så stor at jeg klarer ikke vente. Min kjære venninne kommer litt senere i dag og skal hjelpe meg, men klarer heller ikke vente helt på henne når malingen først er i hus. Så nå skal første strøk males!
Dere skal få se hvordan fargen blir på veggen. Jeg er veldig spent, for det var ikke lett å velge en farge. Enten så den alt for mørk ut eller så var den alt for grå, men etter tips ble det denne.

Ha en super lørdag i solen, vi snakkes !

-Christina

2 kommentarer:

  1. Så spennende, Christina! Skjønner nå at du venter barn! Gratulerer!
    Nydelig farge. Håper vi får se bilder av barneværelset!
    Kos deg med og nyt ventetiden!

    God kveld til deg og magen :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Veldig spennende og fantastisk !

    Ha en super søndag ! :)

    SvarSlett